Boost vekttapet med Green Coffee!

17.11.2014


Boost slankekuren med green cofee!

Er GreenCoffee virkelig et mirakelprodukt slik Dr.Oz påstår?

 

 

Dette må du vite om Green Coffee!
 

Green Coffee ekstrakt er et supplement og / eller mat produkt som er avledet fra grønne kaffebønner. For alle praktiske formål, har det en lignende kjemisk sammensetning til kaffebønner generelt, men har et mye høyere innhold av molekyler som kalles klorogensyre; et begrep som brukes for å referere til molekyler som har små fenoler bundet til en kininsyre gruppe.
 

 

Dette er fakta om klorogensyre, basert på blindtester:

Klorogensyrene i Green Coffee ekstrakt er lette å absorbere, og de selv eller deres metabolitter (for eksempel ferulsyre) gir mange av fordelene med Green Coffee ekstrakt. Supplering av ren klorogensyre bør også, teoretisk, gi mye av de samme fordelene som Green Coffee ekstrakt (og vice versa).


Klorogensyre er en phytochemical funnet i kaffe og kaffebønner. Det har vært proklamert som å være i stand til å redusere blodsukkernivået og potensielt utøve en anti-diabetisk virkning. Det har også vært implisert i vekttap og forhindre vektøkning, men studiene rundt dette er foreløpig kun indikasjoner og ikke vitenskapelig dokumentert gjennom større studier. Mye kan imidlertid tyde på at klorogensyre har de effektene det påstås at det har.


Oralt inntak av Green Coffee Extract kan svakt redusere kroppsvekten hos overvektige og overvektige personer (de nøyaktige mekanismene er ennå ukjent, men det antas at klorogensyren til en viss grad hindrer opptak av karbohydrat fra tarmen etter et måltid). En håndfull studier tyder på at blodkvaliteten kan forbedres via øket vasoreactivity og senket blodtrykk, noe som har vist seg å hjelpe folk med dårlig vaskulær funksjon eller høyt blodtrykk. Merk at dette kan være en forbigående effekt (endringene ble normalisert 2 uker etter endt inntak av Green Coffee ekstrakt) og kan være på grunn av ferulsyre metabolitten.



Slik bruker du Green Coffee mest effektivt:

Først er det viktig å forstå at effekten av Green Coffee IKKE økes ved å øke inntaket! Store doser av klorogensyre og andre virkestoffer ofte i produkter som selges som "Green Coffee" kan være skadelig!

Hvis du har forstått den vitenskapelige forklaringen av Green Coffee ovenfor, bør bruken være selvforklarende. Når du spiser mat med et høyt innhold av karbohydrater, er det gunstig å supplere med Green Coffee ekstrakt. Det gjør at du får aller best utnytte av klorogensyren. Det har liten hensikt å ta Green Coffee på tom mage, eller rett før du legger deg. Det har også liten effekt som supplement til en ren protein-shake eller et måltid med egg og bacon.

Dersom du er på en lavkarbo-diett, vil Green Coffee gi den aller beste effekten. Da vil du oppleve en boost ved innkjøringen til ketosen, og hele veien sålenge du er i ketose.


Husk at menneskroppen er en hybrid-maskin som tilpasser seg alt over tid. Den aller beste effekten av kosttilskudd får man ved å regelmessig bytte supplementer. Et alternativ til Green Coffee kan være Chili Burner eller Spirosan.